I made this widget at MyFlashFetish.com.

marți, 2 august 2011

MAXIMIZATI-VA VENITURILE cu AJUTORUL lui CARL C.J. JEBBIA



 MAXIMIZATI-VA VENITURILE CU AJUTORUL
 EVENIMENTELOR DIN ACEASTA LUNA !






Cu mare drag anunt prezenta in Romania a celui care este in linia mea superioara, a celui care este DIAMANT DUBLU in Compania CieAura si castiga peste 30.000 $ / luna, are mai multe zeci de mii de persoane in echipa (reteaua) sa, este un tanar de 30 de ani foarte dinamic, dar foarte calm in acelasi timp (cred ca din cauza banilor pe care ii are... hi hi hi). 
Este vorba de CARL ,,CJ“ JEBBIA, cetatean american cu domiciliul in HOUSTON, TEXAS.
Este distribuitor CieAura inca de la inceputurile companiei (2009!!!), asa ca detine foarte multe informatii de care oricine are nevoie ca sa ii creasca afacerea REPEDE si EFICIENT.
INVITA CAT MAI MULTI OAMENI LA PREZENTAREA TINUTA DE EL !
C.J. va fi prezent pe 11.07.2011, la Bucuresti de la orele 19:00, la  Crystal Palace Balrooms  
( Str. Calea Rahovei, nr.198 A, sala Roma, vis-a-vis de piata de flori)

Conditii de participare: 
•  pentru invitati este GRATIS !
•    pentru colaboratori taxa de participare este de 19 Ron
•    inregistrarea participantilor se incepe cu 30 de minute inainte de eveniment (18.30) si se termina inainte cu 5 minute (18.55), astfel incat prezentarile sa poata incepe la ora fixata.

VA MULTUMESC pentru INTELEGERE si COLABORARE 
CONCURS
Toti colaboratorii care vor avea cel putin 4 invitati la prezentarea oportunitatii tinuta de C.J., vor participa la o tombola,
 in urma careia va fi extrasa 1 persoana care va primi cate o BRATARA ENERGETICA CieAura CX2 PLUS, in valoare de 160 Ron.
"L-am cunoscut pe John Taylor(JT este cel care a realizat primul milionar de $ din distribuirea produselor CieAura) când aveam 19 ani. Pe vremea aceea lucram cu familia în administrarea operaţiilor pentru un lanţ de restaurante. Făceam bani buni, dar nu mă puteam bucura de viaţă. Ceea ce am observat eu la acea vârstă foarte tânără a fost că JT avea ceva ce îmi doream. El avea toate beneficiile unui proprietar de afacere fără durerile de cap ale afacerilor tradiţionale. Am întrevăzut posibilitatea de a avea libertate financiară şi timp liber. Peste ani am învăţat multe lucruri despre viaţă şi afaceri. Nu am ascultat şi nu am aplicat ceea ce învăţasem pentru că mi-am lăsat egoul să îşi urmeze cursul. Când s-a lansat această companie m-am decis că nu mai era cazul să îmi las egoul să îmi stea în cale. Am reuşit să dobândesc libertatea pe care nicio altă industrie nu mi-o putea oferi. Sunt acum în Thailanda şi aştept cu nerăbdare să călătoresc în întreaga lume, să ajut oamenii să îşi găsească libertatea pe care eu mi-am dobândit-o prin CieAura!" " - Carl “CJ” Jebbia
CJ a crescut în Pasadena, Texas şi a absolvit facultatea din Huston cu o licenţă în administrarea afacerilor. Familia lui are în proprietate mai multe restaurante în Huston şi în întreaga ţară. CJ a administrat unităţi pentru unul dintre lanţurile de restaurante ale familiei sale. Acum locuieşte în Huston, Texas.
          Vino si tu ASTAZI si vei primi de la mine GRATUIT o HOLOGRAMA ENERGETICA CieAura!
Incredibil dar adevarat !
FELICITARI ! FELICITARI ! FELICITARI !
In luna iunie rulajul echipei din Romania a crescut cu 220 % fata de luna mai !
Wow !!!!!!!!!!
Haideti sa devina aceasta luna, luna lui cuptor in echipa voastra, in veniturile voastre si in titlurile si recunoasterile vostre !
Go Hawaii !!!!!!!
Cei care doresc mai multe detalii, sa asiste GRATUIT la prezentarea HOLOGRAMELOR si BRATARILOR ENERGETICE CieAura, unde se va explica aceasta forma de terapie revolutionara (chiar de catre doctori!), in ce cazuri se foloseste, cum se foloseste, sa verifice pe propria piele puterea lor, sa afle uimitoarea oportunitate de afacere, sa se inscrie in sistem si sa devina distribuitori sau sa le ACHIZITIONEZE pentru uz personal, ma pot contacta la: 
CARMEN PLESEA, Membru Fondator si Distribuitor Autorizat NBA/WNBA CieAura
Mobil: 0765.490.002
Email: holograma_sanatatebanitimpliber@yahoo.com
            carmen.cieaura@gmail.com 
            bratarihologramecieaurashop@gmail.com
Livrare prin posta, in toata tara
Daca esti interesat si nu mai ai nevoie de alte explicatii, te poti inscrie online direct aici:  http://www.carmenplesea.cieaura.com/
Pagina oficiala pe facebook: CARMEN PLESEA - Membru Fondator si Distribuitor Autorizat NBA/WNBA CieAura ( http://www.facebook.com/CarmenPleseaCieAuraNBAWNBA ) 
Profil oficial pe Google: BRATARI HOLOGRAME CieAura Shop ( https://profiles.google.com/u/0/101349256373233441055/about?np=1&hl=ro )
Profil oficial pe hi5: BRATARI si HOLOGRAME ENERGETICE NBA WNBA CieAura ( http://BRATARI-CieAura.hi5.com )
,, Prima lege a succesului este concentrarea: sa-ti unesti toate energiile intr-un singur punct si sa te indrepti direct spre punctul acela, fara sa privesti nici in dreapta, nici in stanga." - William Mathews

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu